თემატური გეგმები


XII  კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
დამტკიცებულია -------------------------------- 2018-2019 წ.

N
გაკვეთილის თემატიკა
საათების   -ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.         
I თავი
ვემშვიდობებით XX საუკუნეს
1 სთ.

სახელმძღვანელო,
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების დასმა; თავისუფალი წერა.
ანალიზი და  შეფასება
XII-5,8,9,10,11,13,14

საშინაო დავალება
2.         
დავით კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
7 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი  ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება


XII-8,9,10,11,13,14
კითხვა,თხრობა,
საშინაო დავალება,
პრეზენტაცია, მსჯელობა
3.         
გრამატიკა
ენათმეცნიერების შესავალი
1 სთ.

დაფა,ცარცი,  რვეული, კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14
წერითი დავალება,
4.         
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
1 სთ.

.

დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14
საშინაო დავალება

5.         
II თავი
ახალი ეპოქა დაიწყო
ტიციან ტაბიძე - ”წიგნიდან ქალდეას ქალაქები”,
”ვალერიან გაფრინდაშვილი”,
”ლექსი მეწყერი”, ”მაშ, გამარჯვება”, ”ანანურთან”.
პაოლო იაშვილი - ”პირამიდებში”, ”წერილი დედას”, ”პოეზია”.
ვალერიან გაფრინდაშვილი - ”ყრუ სონეტი”, ”გასეირნება ტაშისკარში”

12 სთ.

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

6.         
გრამატიკა


დაფა, ცარცი.
რვეული, კალამი
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
7.         
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
8.         
საკონტროლო წერა  N 1
1 სთ.






9.         
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
10.      
III  თავი
მძაფრი ქარტეხილი და სამი არჩევანი
ლეო ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
7სთ.

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

11.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
12.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
13.      
ნიკო ლორთქიფანიძე -  ”შლოცვა რადიოთი”
7სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

14.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
15.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
16.      
საკონტროლო წერა  N2
1 სთ.
.
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.



პრეზენტაცია
17.      
მიხეილ ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
18სთ.
.
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

18.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
19.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
20.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
21.      
საკონტროლო წერა  N3
1 სთ.

სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.



კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება

22.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
23.      
განმეორება







24.      
IV თავი
გზა ხსნისა
კონსტანტინე გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
25 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი  ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

25.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
26.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
27.      
საკონტროლო წერა  N4
1 სთ.






28.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
29.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
30.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
31.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
32.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
33.      
საკონტროლო წერა  N5
1 სთ.






34.      
პოლიკარპე კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
6 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

35.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
36.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
37.      
გალაკტიონ ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
9სთ.
.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

38.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
39.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
40.      
გიორგი ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
3სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

41.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
42.      
საკონტროლო წერა N 6
1 სთ.






43.      
ანა კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
1 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,

მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

44.      
გურამ რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
5 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია

XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

45.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
46.      
საკონტროლო წერა N 7
1 სთ.






47.      
ჯემალ ქარჩხაძე - ”იგი”
5 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,

მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ანალიზი და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

48.      
გურამ დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
7 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი  ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.


XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

49.      
განმეორება-შეჯამება
1 სთ










თემატურ-კალენდარული გეგმა XI _კლასი

საგანი: ქართული
კლასი: 11 
პედაგოგი: ლალი ჩაჩიბაია





გაკვეთლის თემატიკა
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები

     
      მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.        
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
·         ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
·         კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის შესახებ (ფრაგმენტები)
1 სთ.

სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი) ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
XI-2,5,9.
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
2.       
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
1 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
მინი ლექცია
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
XI-5,6
ჩართულობა
3.       
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
1 სთ.

სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება; დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
XI-5,6,7.
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
4.        
გრამატიკული სამუშაო
1სთ

დაფა , ცარცი
მინი ლექცია
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-3,13,14.
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად  შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
5.        
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი ფერწერასა და პოეზიაში)
1 სთ.

სახელმძღვანელო- კითხვარი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6.

ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
6.        
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების გარეშე
1 სთ.

სახელმძღვანელო,დაფა
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
7.        
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
1 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი

ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,9,10.
ესე
8.        
ქართული მართლწერის საკითხები
2 სთ.

რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-13,14.
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად  შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
9.        
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების  „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
2 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
XI-5,6,7.
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
10.    
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
1 სთ.

რვეული, კალამი
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის  განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის უნარი.
XI-2,5,11.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
11.    
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
1 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
მინი ლექცია, ეპოქა
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
XI-5,9.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
12.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
წერითი სამუშაო
სწორად წერა და მეტყველება
XI-13
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
13.    
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
2 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,9.
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
14.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.

რვეული და კალამი

წერის უნარის განვითარება
XI-13,14
წერა
15.    
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
1 სთ.

ფურცელი, კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
16.    
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
1 სთ.

სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
კამათს გამომწვევი ესე
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-10,13
ესე
17.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

რვეული და კალამი, ტესტები
წერით დავალების შესრულება
მართლწერა, მართლმეტყველება
XI-13
წერით დავალება, ჩართულობა
18.    
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტის ინტერპრეტაცია
19.    
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
1 სთ.

ცარცი, რვეული, კალამი
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
საშინაო დავალება
20.    
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ლიტერატურული ესე
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
XI-2,4.
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
21.    
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
2 სთ.

სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-10.11.
საშინაო დავალება, ესე
22.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

ტესტები
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
მართლწერა- მართლმეტყველბა
XI-3,4,13.
საშინაო დავალება, ჩართულობა
23.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
მსჯელობა, ანალიზი
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
XI-13,14.
ტესტი
24.    



ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
XI-1,3,4
ჩართულობა, რეფერატი
25.    
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
კითხვებზე პასუხი
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
XI-5,6.
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
26.    
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
27.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,11,12,13
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
28.    
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
29.    
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის ლექსს სათაური)
1 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი
ტექსტის გააზრების უნარი
XI-4.9.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
30.    
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტის გააზრების უნარი
XI-5,6,9.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
31.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,13,14
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
32.    
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
1 სთ.

კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება

xI-2,5,6,

ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
33.    
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-2,5,6
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
34.    
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-1,2,5
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
35.    
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-1,5,6
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
36.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,4,13,14
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
37.    
·         წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც რომანტიკოსი პოეტი.
·         ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
 1სთ.

სახელმძღვანელო
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-11,14
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
38.    
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
ტექსტის ინტერპრეტაცია
XI-5.


დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
39.    
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
1 სთ.

სახელმძღვანელო
მინი ლექცია
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
XI-1,2,3.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
40.    
გიორგი ერისთავი
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
მინი ლექცია
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ კონტექსტში
XI-5,6.
ჩართულობა, დავალების შესრულება
41.    
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი (1-ლი და მე-2 მოქმედება)
1 სთ.

სახელმძღვანელო
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
XI-1,7,8.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
42.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
XI-2,3,6.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
43.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.

რვეული,კალამი

წერის უნარის განვითარება
XI-13,14.
ტესტი
44.    
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
1 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,13,14
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
45.    
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი; როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტებზე დაკვირვება
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ კონტექსტში
XI-5,6
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
46.    
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით)
2 სთ.

სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
წერითი დავალების შესრულება
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
47.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
XI-9,10
ჩართლობა, დავალების შესრულება
48.    
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
1 სთ

სახელმძღვანელო
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება; კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
XI-5,6.
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
49.    
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
1 სთ

სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
XI-5.
ჩართულობა, პრეზენტაცია
50.    
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
1 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის გააზრება, კითხვებზე პასუხი
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-2,5,6,
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
51.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ

სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
მართლწერა და მართლმეტყველება
XI-1,13,14
ჩართულობა, დავალების შესრულება
52.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
1 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
53.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ

კალამი, რვეული
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
წერის უნარის განვითარება.
XI-13,14
ტესტი
54.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
1 სთ

კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
55.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
1 სთ

„-“


„-“
„-“
56.    
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
·         დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
·         დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
1 სთ

სახელმძღვანელო
მსჯელობა-ანალიზი
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება

დისკუსია, ჩართულობა
57.    
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
2 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება

ესე
58.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
სწორად წერა და მეტყველება


59.    
ძველი და ახალი თაობის  დაპირისპირება „პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
1 სთ

სახელმძღვანელო,
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება

კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
60.    
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
1 სთ

„-“
„-“
„-“
„-“
„-“
61.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება

ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
 X კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა (მასწავლებელთათვის)

საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა

1
 იაკობ ხუცესის
 „შუშანიკის წამება“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.

გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა

გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


2
იოანე საბანისძე „აბოს წამება“
12 სთ.


სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
ზეპირი პრეზენტაცია;

კითხვა,საშინაო დავალება



3
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X-1,2,8,9,10,11,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


4
საკონტროლო წერა
1სთ.








5
გიორგი მთაწმინდელი“ იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება“
8 სთ.

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობის უნარის განვითარება

X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
ზეპირი პრეზენტაცია;

სავარჯიშოები.


6
შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“-პროლოგი
4სთ.

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.კომპიუტერი, პროექტორი.
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X -1,2,8,9,10.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება

7  
მამა და შვილი ,,ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა.“ ,, ნადირობა“
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობის უნარის განვითარება
X    4,6.8,9,13.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


8
უცხო მოყმე. ნახვა არაბთა მეფისაგან  მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა რუსთველური შაირი და მისი სახეები.  შედარება
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა
X  4,5,6,8,9,13
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება


9
ძიების გზაზე. თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა. 
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X2,6,7,9.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


10
შეხვედრა. ,,ამბავი ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“ ვიდრე ,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2 6,8,9,11
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


11
ქმნა მართლისა სამართლისა.,,   წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე  ალიტერაცია . რთული წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში
5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X 3,6,7,9,10.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


12
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი ნურადინ ფრიდონისა“  ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X 4, 6, 8, 9,12.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


13
ანდერძი ,,დათხოვნა ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის გაპარვისა“.

5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X   1,6,8,10,12.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


14
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
4სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.               
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია:
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2,3,6,9.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


15
იმედი. ,,წასვლა ავთ-საგან ფრიდონისასა“ ვიდრე  გულანშაროში მისვლის ამბავი. ,,ძჲ“ ნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში“
4სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის ასტრატეგი;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X  1,4,6,7,9,13.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება

16










17
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,წიგნი ფატმანოსაგან ნესტანის წინაშე მიწერილი“
5სთ


სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;        

გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X   1,2,6,8,9,12.
ზეპირი პრეზენტაცია;


18
ქაჯეთის ციხის აღება,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანავიდრე ,,ტარიელისაგან ზღვათა მეფისას მისვლა
8სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
ზეპირი პრეზენტაცია;

სავარჯიშოები.


19
სულხან-საბა ორბელიანი „სიბრძნე სიცრუისა“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;

სავარჯიშოები.


20
დავით გურამიშვილი
„დავითიანი“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;


21
დარჩენილი საათები  დაეთმობა გამეორებასა და საკონტროლო წერას, პირველ სემესტრში 4 სავალდებულო წერა, მეორე სემესტრში- 5.











2 comments:

  1. გმადლობთ ქალბატონო ლალი სიამოვნებით გავიზიარებ თქვენს თემატურს

    ReplyDelete
  2. გმადლობთ ქალბატონო ლალი,კარგად შედგენილი თემატურებია

    ReplyDelete