XII კლასის თემატურ–კალენდარული
გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
დამტკიცებულია --------------------------------
2018-2019 წ.
N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1.
|
I თავი
ვემშვიდობებით
XX საუკუნეს
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
|
გაკვეთილი-სემინარი;
დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების
დასმა; თავისუფალი წერა.
|
ანალიზი
და შეფასება
|
XII-5,8,9,10,11,13,14
|
საშინაო
დავალება
|
|
2.
|
დავით
კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
|
7
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა
და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-8,9,10,11,13,14
|
კითხვა,თხრობა,
საშინაო
დავალება,
პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
|
3.
|
გრამატიკა
ენათმეცნიერების
შესავალი
|
1
სთ.
|
დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება,
|
|
4.
|
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
|
1
სთ.
|
.
|
დაფა,
ცარცი, რვეული, კალამი
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
საშინაო
დავალება
|
5.
|
II თავი
ახალი
ეპოქა დაიწყო
ტიციან
ტაბიძე - ”წიგნიდან ქალდეას ქალაქები”,
”ვალერიან
გაფრინდაშვილი”,
”ლექსი
მეწყერი”, ”მაშ, გამარჯვება”, ”ანანურთან”.
პაოლო
იაშვილი - ”პირამიდებში”, ”წერილი დედას”, ”პოეზია”.
ვალერიან
გაფრინდაშვილი - ”ყრუ სონეტი”, ”გასეირნება ტაშისკარში”
|
12
სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
ერთსა
და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა
ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,მსჯელობაში
მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
|
6.
|
გრამატიკა
|
დაფა,
ცარცი.
რვეული,
კალამი
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
7.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
8.
|
საკონტროლო
წერა N 1
|
1 სთ.
|
||||||
9.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
10.
|
III თავი
მძაფრი
ქარტეხილი და სამი არჩევანი
ლეო
ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა
და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
11.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
12.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
13.
|
ნიკო
ლორთქიფანიძე - ”შლოცვა რადიოთი”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა
და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
14.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
15.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
16.
|
საკონტროლო
წერა N2
|
1 სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
პრეზენტაცია
|
|||
17.
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
|
18სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა
და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
18.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
19.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
20.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
21.
|
საკონტროლო
წერა N3
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო
დავალება
|
||||
22.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
23.
|
განმეორება
|
|||||||
24.
|
IV თავი
გზა
ხსნისა
კონსტანტინე
გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
25
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა
და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
|
25.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
26.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
27.
|
საკონტროლო
წერა N4
|
1 სთ.
|
||||||
28.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
29.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
30.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
31.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
32.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
33.
|
საკონტროლო
წერა N5
|
1 სთ.
|
||||||
34.
|
პოლიკარპე
კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
6
სთ
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა
და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
35.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
36.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
37.
|
გალაკტიონ
ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე
ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
|
9სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის
გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
38.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
39.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
40.
|
გიორგი
ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
|
3სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
41.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
42.
|
საკონტროლო
წერა N 6
|
1 სთ.
|
||||||
43.
|
ანა
კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
44.
|
გურამ
რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
|
5
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
||
45.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
46.
|
საკონტროლო
წერა N 7
|
1 სთ.
|
||||||
47.
|
ჯემალ
ქარჩხაძე - ”იგი”
|
5
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ანალიზი
და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
48.
|
გურამ
დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
|
7
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart
board
|
მინი-ლექცია,
სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
49.
|
განმეორება-შეჯამება
|
1 სთ
|
თემატურ-კალენდარული გეგმა XI _კლასი
საგანი: ქართული
კლასი: 11
პედაგოგი: ლალი ჩაჩიბაია
გაკვეთლის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
|
1.
|
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
·
ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
·
კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის
შესახებ (ფრაგმენტები)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
|
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
|
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა
და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა
და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი)
ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
XI-2,5,9.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
|
|
2.
|
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
|
მინი ლექცია
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
|
XI-5,6
|
ჩართულობა
|
|
3.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან
დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
|
1 სთ.
|
სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
|
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება;
დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
|
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა
და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
|
XI-5,6,7.
|
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
|
|
4.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
1სთ
|
დაფა , ცარცი
|
მინი ლექცია
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-3,13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
|
|
5.
|
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი
ფერწერასა და პოეზიაში)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო- კითხვარი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
6.
|
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების
გარეშე
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,დაფა
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
|
|
7.
|
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი
|
ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,9,10.
|
ესე
|
|
8.
|
ქართული მართლწერის საკითხები
|
2 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად
შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
|
|
9.
|
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური
ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6,7.
|
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
|
|
10.
|
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
|
1 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის
უნარი.
|
XI-2,5,11.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
|
|
11.
|
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
|
მინი ლექცია, ეპოქა
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
|
XI-5,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
|
|
12.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
წერითი სამუშაო
|
სწორად წერა და მეტყველება
|
XI-13
|
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
|
|
13.
|
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი
გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,9.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
|
|
14.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული და კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14
|
წერა
|
||
15.
|
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
|
1 სთ.
|
ფურცელი, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
|
|
16.
|
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
|
კამათს გამომწვევი ესე
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10,13
|
ესე
|
|
17.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
რვეული და კალამი, ტესტები
|
წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა, მართლმეტყველება
|
XI-13
|
წერით დავალება, ჩართულობა
|
|
18.
|
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
|
|
19.
|
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
|
1 სთ.
|
ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
საშინაო დავალება
|
|
20.
|
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ლიტერატურული ესე
|
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
|
XI-2,4.
|
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
|
|
21.
|
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული
განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
|
2 სთ.
|
სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
|
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10.11.
|
საშინაო დავალება, ესე
|
|
22.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
ტესტები
|
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
|
მართლწერა- მართლმეტყველბა
|
XI-3,4,13.
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა
|
|
23.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
|
|
24.
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
|
XI-1,3,4
|
ჩართულობა, რეფერატი
|
|
25.
|
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
XI-5,6.
|
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
|
|
26.
|
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
|
|
27.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,11,12,13
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
|
|
28.
|
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
29.
|
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის
ლექსს სათაური)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-4.9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
30.
|
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-5,6,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
31.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
32.
|
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
|
1 სთ.
|
კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
xI-2,5,6,
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
33.
|
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6
|
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
34.
|
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,5
|
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
|
|
35.
|
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,5,6
|
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
|
|
36.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,4,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
37.
|
·
წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც
რომანტიკოსი პოეტი.
·
ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი
საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
|
1სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-11,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
38.
|
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
|
XI-5.
|
დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
|
39.
|
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მინი ლექცია
|
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,3.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
40.
|
გიორგი ერისთავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ
კონტექსტში
|
XI-5,6.
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
|
|
41.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა
და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი
(1-ლი და მე-2 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
|
XI-1,7,8.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
42.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-2,3,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
43.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული,კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
|
||
44.
|
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
|
|
45.
|
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი;
როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტებზე დაკვირვება
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ
კონტექსტში
|
XI-5,6
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
|
|
46.
|
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები
წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის
გამოყენებით)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
|
წერითი დავალების შესრულება
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური
ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
|
|
47.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-9,10
|
ჩართლობა, დავალების შესრულება
|
|
48.
|
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება;
კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
|
XI-5,6.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
49.
|
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან
დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
|
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
|
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
|
XI-5.
|
ჩართულობა, პრეზენტაცია
|
|
50.
|
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის
გააზრება, კითხვებზე პასუხი
|
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6,
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
|
|
51.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა და მართლმეტყველება
|
XI-1,13,14
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
|
|
52.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული
ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის
განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის
დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
53.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
წერის უნარის განვითარება.
|
XI-13,14
|
ტესტი
|
|
54.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული
ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის
განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის
დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
55.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
|||
56.
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული
ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
·
დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ
ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
·
დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი
|
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის
უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება
|
დისკუსია, ჩართულობა
|
||
57.
|
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის
უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება
|
ესე
|
||
58.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
|
სწორად წერა და მეტყველება
|
|||
59.
|
ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება
„პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო,
|
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
|
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის
უნარის განვითარება
|
კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
|
||
60.
|
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
|
61.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
|
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
1
|
იაკობ ხუცესის
„შუშანიკის წამება“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
გაკვეთილი-სემინარი;
დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
|
X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
2
|
იოანე საბანისძე „აბოს წამება“
|
12 სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მინი-ლექცია,მსჯელობა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
კითხვა,საშინაო დავალება
|
|||
3
|
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
|
X-1,2,8,9,10,11,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
4
|
საკონტროლო წერა
|
1სთ.
|
||||||||
5
|
გიორგი მთაწმინდელი“ იოვანესა
და ექვთიმეს ცხოვრება“
|
8 სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება
|
X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
|
|||
6
|
შოთა რუსთაველი
„ვეფხისტყაოსანი“-პროლოგი
|
4სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი
მეტყველების კულტურა;
|
X
-1,2,8,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
||||
7
|
მამა და შვილი ,,ამბავი
როსტევან არაბთა მეფისა.“ ,, ნადირობა“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
X
4,6.8,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
8
|
უცხო მოყმე. ნახვა არაბთა
მეფისაგან მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა
რუსთველური შაირი და მისი სახეები.
შედარება
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი
მეტყველების კულტურა
|
X
4,5,6,8,9,13
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო
დავალება
|
|||
9
|
ძიების გზაზე. თინათინისაგან
ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა.
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X2,6,7,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
10
|
შეხვედრა. ,,ამბავი
ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“ ვიდრე ,,
ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2 6,8,9,11
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
11
|
„ქმნა მართლისა სამართლისა.,, წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე“ ალიტერაცია . რთული წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 3,6,7,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
12
|
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი
ნურადინ ფრიდონისა“ ვიდრე ,,ამბავი
ავთანდილის არაბეთს
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 4, 6, 8, 9,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
13
|
ანდერძი ,,დათხოვნა
ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის
გაპარვისა“.
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,6,8,10,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
14
|
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა
ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და
ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის
სტრატეგია:
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,3,6,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
15
|
იმედი. ,,წასვლა ავთ-საგან
ფრიდონისასა“ ვიდრე გულანშაროში მისვლის
ამბავი. ,,ძჲ“ ნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის ასტრატეგი;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,4,6,7,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|||
16
|
||||||||||
17
|
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან
ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,წიგნი ფატმანოსაგან ნესტანის წინაშე მიწერილი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1,2,6,8,9,12.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
|
|||
18
|
ქაჯეთის ციხის აღება,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანა“ ვიდრე ,,ტარიელისაგან ზღვათა მეფისას მისვლა“
|
8სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
|
X 1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
|
|||
19
|
სულხან-საბა ორბელიანი „სიბრძნე
სიცრუისა“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
|
X 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
სავარჯიშოები.
|
|||
20
|
დავით გურამიშვილი
„დავითიანი“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
|
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
|
|||
21
|
დარჩენილი საათები დაეთმობა გამეორებასა და საკონტროლო წერას,
პირველ სემესტრში 4 სავალდებულო წერა, მეორე სემესტრში- 5.
|
გმადლობთ ქალბატონო ლალი სიამოვნებით გავიზიარებ თქვენს თემატურს
ReplyDeleteგმადლობთ ქალბატონო ლალი,კარგად შედგენილი თემატურებია
ReplyDelete